Продавець Інтернет-магазин "Агроль" розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
226 відгуків

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:00 найближчого робочого дня (завтра, 06.05).

Інтернет-магазин с/г техніки та запчастин тел.067 355 18 95 / 095 355 18 95
Графік роботи
  • Понеділок
    09:0018:00
  • Вівторок
    09:0018:00
  • Середа
    09:0018:00
  • Четвер
    09:0018:00
  • Пʼятниця
    09:0018:00
  • Субота
    09:0015:00
  • Неділя
    Вихідний
Контакти
+380 (67) 355-18-95
Kyivstar
+380 (95) 355-18-95
Vodafone (WhatsApp)
Інтернет-магазин "Агроль"
Олександр
Луцька 25, Нововолинськ, Україна
agrol.in.ua@gmail.com+380953551895+380673551895+380953551895

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Ви можете повернути або обміняти товар, який Вам не підійшов протягом 14 днів з моменту покупки. Це право гарантує «Закон про захист прав споживача», Умови для обміну або повернення товару в даному випадку: Відповідно до статті 9 Закону «Про захист прав споживача», товар належної якості (без дефектів) може бути обмінений або повернутий до магазину протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, якщо дотримано наступних умов: товар, не був у вжитку та не має слідів використання, ремонту і.т.д: подряпин, сколів, потертостей, слідів розтину, немає слідів потрапляння рідини у виріб чи упаковку, документацію; програмне забезпечення не зазнавало змін або активації; товарний вигляд збережений – тобто. залишилися всі ярлики, пломби, наклейки та інше приладдя товару в незмінному вигляді, товар повністю укомплектований, упакований; Існують всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон, квитанція або товарний чек, номер замовлення, ТТН, що підтверджують купівлю), збережені всі ярлики, заводське маркування та упаковка.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner